• چهار شنبه 2 خرداد 1403
  • الأرْبِعَاء 14 ذی القعده 1445
  • 2024 May 22
یکشنبه 31 شهریور 1398
کد مطلب : 80166
+
-

پرداخت بخشی از  ‌مطالبات پیمانکاران شهرداری سنندج

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۸۰ میلیارد ریال از دیون پیمانکاران و اشخاص حقیقی و حقوقی پرداخت شده است. به گزارش روابط عمومی شهرداری سنندج «کمال کاظمی» اظهار کرد: یکی از اولویت‌های شهرداری پرداخت و تسویه پیمانکاران در بخش‌های مختلف بوده بر همین اساس تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری بر آن است که دیون پیمانکاران به‌موقع پرداخت شود.وی افزود: با توجه به این‌که شهرداری‌ها خدمات متعددی به شهروندان ارائه می‌کنند، بنابراین با بسیاری از پیمانکاران در بخش‌های مختلف همکاری دارد. 

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج در خصوص دیگر فعالیت‌های این حوزه در زمینه مالی به پرداخت هزینه مشاغل سخت و زیان‌آور پرسنل شهرداری به مبلغ 3 میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال، پیگیری مطالبات شهرداری بابت تبصره 7 ماده ۱۷ و ماده ۴۰ قانون مالیات بر ارزش افزوده از سال ۸۷ تا سال ۹۵ به مبلغ برآوردی بیش از ۹۰ میلیارد ریال و تسویه مطالبات بازنشستگان شهرداری تا پایان سال ۹۷ اشاره کرد. 

کاظمی ادامه داد: در بخش مدیریت برنامه و بودجه نیز اقداماتی از قبیل پایش، هماهنگی و نظارت بر تدوین برنامه راهبردی عملیاتی شهر و شهرداری سنندج، تهیه و تدوین و انتشار اولین کتاب آمارنامه سال ۹۷ شهر سنندج با همکاری سایر نهادهای دولتی و تشکیل اتاق فکر شهرداری پس از تهیه و تدوین شیوه‌نامه تشکیل اتاق فکر و تصویب توسط شورای تحول انجام شده است. 

وی یادآور شد: برگزاری آزمون توان‌سنجی همکاران به منظور ساماندهی مشاغل اداری، برگزاری ۲۰ کارگاه آموزشی، بازنشسته کردن ۱۳۲ نفر از پرسنل، عدم جذب نیروی جدید و بررسی پرونده پرسنل به منظور تعیین میزان ذخیره کارکنان برای ثبت در حسابداری تعهدی از دیگر اقدامات انجام‌شده در حوزه منابع انسانی است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج در بخش رفاهی نیز از ثبت صندوق ذخیره فرهنگیان شهرداری، توزیع اقلام یارانه‌ای و توزیع 2 مرحله کارت رفاهی بین کارکنان، اخذ مجوز پرداخت پاداش تحصیلی فرزندان همکاران، برقراری کمک‌هزینه مهد کودک و معرفی پرسنل برای دریافت تسهیلات بانکی نام برد. 
 

این خبر را به اشتراک بگذارید